מוראטי נגד יובנטוס: "אלו אנשים שצריך לבלום. כבר עשו דברים מסוכנים"


תוקף את אניילי בצורה חריפה. מאסימו מוראטי.

מאסימו מוראטי, נשיאה של אינטר. תקף את נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי על הביקורת שמשמיע נגד בתי הדין האיטלקים של ההתאחדות. נשיא הנראזורי גם מבהיר שהוא מאמין בסקודיטו, ושהקפיטאנו חאבייר זאנטי יפרוש במועדון ברגע שיחליט על כך. הנשיא גם הבהיר את ההשוואה שעשה בין אנדראה סרמאצ'יוני לבין ז'וזה מוריניו.

"כשיש מחלוקת, ואדם מסויים (אנדראה אניילי, נשיא יובנטוס) לא רואה בעין יפה את הפסיקה… אז הוא מנסה לשנות דברים…". במילים אלו תוקף ומבקר, נשיא אינטר, מאסימו מוראטי את אנדראה אניילי, נשיאה של יובנטוס אשר ביקר ומבקר את בתי הדין של ההתאחדות לגבי העונש שנפסק נגד יובנטוס ב-2006 בפרשת הקאלצ'יופולי, ועונש ההשעיה שספג מאמן המועדון, אנטוניו קונטה. עוד הוסיף מוראטי, "אני מאמין בבתי הדין אשר מבצעים את עבודתם נאמנה ועל הצד הטוב ביותר. כל יום יש בעיות ומחלוקות רציני… וצריך לטפל בהן… ולא מקובל על הדעת שיבקרו את העבודה שלהם באופן שכזה". הנשיא התייחס להשעייתו של אנטוניו קונטה ואמר, "בואו שלא נייצר דיון מיותר… כי ישנו איש שתמיד חושב שהוא צודק…". משפט המחץ מצד מוראטי נגד יובנטוס, היה: "בכל יום אנו מגלים שיש אנשים שצריך לבלום… אלו אנשים שבעבר ביצעו דברים מסכונים…".

בהתייחסו לסיכויי זכייתה של אינטר בסקודיטו העונה, השיב הנשיא: "אני מאמין בסיכוי שלנו לזכות בסקודיטו. אני רואה את השחקנים מאמינים בזאת ומסיבה זו גם אני מאמין שיש ביכולתנו לעשות זאת. אני תומך בקבוצה ומתוקף תפקידי כנשיא, אני נותן להם את כל הכלים והגיבוי כדי שיצליחו. גם למענם, למען המועדון וגם למען האוהדים היקרים שלנו שהקריבו מעצמם רבות למען הקבוצה בתקופות פחות טובות". כשנשאל מוראטי על כך שאמר שמאמנו הצעיר, אנדראה סטרמאצ'יוני הוא כמו ז'וזה מוריניו, איקס אינטר. הבהיר הנשיא את ההשוואה, "אני תיארתי את סטרמא כמו מוריניו מבחינת המסירות שלו בעבודה. ואם סטרמא יצליח וישיג ניצחונות כמו ז'וזה… זה יהיה אפילו טוב יותר".

כשנשאל אם חאבייר זאנטי, הקפיטאנו הנראזורי יפרוש באינטר בשונה מקפיטאנו יובנטוס, אלסנדרו דל פיירו שעזב את המועדון לסידני שבאוסטרליה, אמר הנשיא: "אני לא יודע מה קרה לגבי דל פיירו ביובה. מה שאני כן יודע, שזאנטי יפרוש באינטר ברגע שהוא בעצמו יחליט על כך…". מוראטי נשאל לגבי התעניינות מילאן במאמן פפ גווארדיולה, אותו מוראטי גם רצה בעבר. "יש לי מאמן טוב, ולכן איני דואג…".

כתיבת תגובה